Dacă doresti sa returnezi un produs catre ECHIQ, indiferent de motiv, trebuie să urmezi procedurile noastre de returnare (prezentate mai jos) si sa trimiti catre noi produsul pe care l-ai primit de la noi, în conformitate cu aceste proceduri.
Conditii de returnare a produselor:
NU SE POT RETURNA PRODUSELE FOLOSITE!
- produsul trebuie sa fie in ambalajul original
- produsul nu va prezenta semne de uzura
- produsul nu va fi deteriorat si nu va avea accesorii lipsa (capse, sireturi, etc...)
- instiintarea pentru returnarea produsului sa fie facuta in 14 zile de la momentul primirii coletului
- returnarea produselor se va face intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului
- ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura
- retururile se vor face numai impreuna cu factura primita
Modalitate de returnare:
- te rugam sa ne instiintezi de intentia de a returna produsul printr-un e-mail la adresa contact@echiq.ro, care sa contina: numele pe care s-a facut comanda, numarul comenzii, produsul pe care doresti sa-l returnezi (gasesti aceste detalii in mesajele de confirmare primite dupa efectuarea comenzii)
- de indata ce noi primim produsul iti vom returna banii (in maxim 14 zile calendaristice)
- pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata, in cazul in care ai achitat comanda cu plata ramburs
- pentru comenzile platite prin card online suma va fii returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare
- suma rambursata in cazul unui retur va fii cea achitata initial doar pentru produsul/produsele achizitionat/e! (NU se returneaza taxa de livrare, doar valoarea produselor achizitionate)
- pentru retur, singurul cost pe care il vei suporta va fi costul de transport al produsului catre sediul nostru, fara a exista alte taxe suplimentare
Pentru a beneficia de o restituire, produsul trebuie returnat în termen de 14 zile de la primire, in starea initiala, te rugam sa te asiguri ca toate etichetele raman atasate produsului. Asigura-te că nu există semne pe produs. Te rugăm să returnezi produsul intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului.
Ai obligatia legala de a avea grija de produs/e cat timp se afla in posesia ta. Cu mare placere oferim si schimbul de produse.
Costul transportului este suportat in totalitate de către CLIENT.
Produsele trebuie returnate impreuna cu toate accesoriile primite si in ambalajele originale cu etichetele nedesfacute.
Termenul limita de procesare al returului este de 14 zile lucratoare.
Dacă doresti sa returnezi un produs catre ECHIQ, indiferent de motiv, trebuie să urmezi procedurile noastre de returnare (prezentate mai jos) si sa trimiti catre noi produsul pe care l-ai primit de la noi, în conformitate cu aceste proceduri.
Conditii de returnare a produselor:
NU SE POT RETURNA PRODUSELE FOLOSITE!
- produsul trebuie sa fie in ambalajul original
- produsul nu va prezenta semne de uzura
- produsul nu va fi deteriorat si nu va avea accesorii lipsa (capse, sireturi, etc...)
- instiintarea pentru returnarea produsului sa fie facuta in 14 zile de la momentul primirii coletului
- returnarea produselor se va face intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului
- ne rezervam dreptul de a refuza coletele deteriorate sau produsele care prezinta semne de uzura
- retururile se vor face numai impreuna cu factura primita
Modalitate de returnare:
- te rugam sa ne instiintezi de intentia de a returna produsul printr-un e-mail la adresa contact@echiq.ro, care sa contina: numele pe care s-a facut comanda, numarul comenzii, produsul pe care doresti sa-l returnezi (gasesti aceste detalii in mesajele de confirmare primite dupa efectuarea comenzii)
- de indata ce noi primim produsul iti vom returna banii (in maxim 14 zile calendaristice)
- pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata, in cazul in care ai achitat comanda cu plata ramburs
- pentru comenzile platite prin card online suma va fii returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare
- suma rambursata in cazul unui retur va fii cea achitata initial doar pentru produsul/produsele achizitionat/e! (NU se returneaza taxa de livrare, doar valoarea produselor achizitionate)
- pentru retur, singurul cost pe care il vei suporta va fi costul de transport al produsului catre sediul nostru, fara a exista alte taxe suplimentare
Pentru a beneficia de o restituire, produsul trebuie returnat în termen de 14 zile de la primire, in starea initiala, te rugam sa te asiguri ca toate etichetele raman atasate produsului. Asigura-te că nu există semne pe produs. Te rugăm să returnezi produsul intr-un ambalaj care nu permite deteriorarea produsului pe durata transportului.
Ai obligatia legala de a avea grija de produs/e cat timp se afla in posesia ta. Cu mare placere oferim si schimbul de produse.
Costul transportului este suportat in totalitate de către CLIENT.
Produsele trebuie returnate impreuna cu toate accesoriile primite si in ambalajele originale cu etichetele nedesfacute.
Termenul limita de procesare al returului este de 14 zile lucratoare.